Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

ΝΙΚΗΤΑΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ:ΣΤΟΥΣ ΑΣΤΕΓΟΥΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ

Με αφορμή την απόφασή του να μην προχωρήσει στην τύπωση και αποστολή προεκλογικών ενημερωτικών φυλλαδίων, διαθέτοντας τα χρήματα που θα δαπανούσε στο Ίδρυμα Αστέγων του Δήμου Αθηναίων, ο υποψήφιος βουλευτής Α' Αθηνών της ΝΔ, Νικήτας Κακλαμάνης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:....


«Σε αυτές τις δύσκολες ώρες, που περνά ο ελληνικός λαός, θεωρώ ότι είναι χρέος μου, ως ένδειξη ελάχιστης συμπαράστασης απέναντι στους δοκιμαζόμενους συμπολίτες μου στην Αθήνα, να ΜΗΝ τυπώσω και αποστείλω προεκλογικά ενημερωτικά φυλλάδια.

Τα δε χρήματα που θα δαπανούσα για τη συγκεκριμένη εκτύπωση, να τα διαθέσω στο Ίδρυμα Αστέγων του Δήμου Αθηναίων.

Ένα Ίδρυμα, στο οποίο άλλωστε, έχω δώσει κομμάτι της ψυχής μου, για την αναβάθμιση και τη σωστή λειτουργία του, με έναν και μοναδικό σκοπό, τη στήριξη των ασθενέστερων οικονομικά συνανθρώπων μας.

Η λειτουργία του Ιδρύματος, καθώς και η ίδρυση του Κοινωνικού Φαρμακείου και του Κοινωνικού Παντοπωλείου, στο Δήμο Αθηναίων, το 2008, αποτελούν δράσεις οι οποίες έγιναν, πριν ξεσπάσει η κρίση και βοηθούν, στο βαθμό που ήταν δυνατόν, τους συμπολίτες μας να έχουν κάπου να στραφούν τις δύσκολες ώρες.

Με χαροποιεί ιδιαίτερα δε το γεγονός ότι οι δράσεις αυτές βρήκαν μιμητές και σε άλλους δήμους της χώρας.

Καλώ τους συνυποψήφιους μου να πράξουν, εάν το επιθυμούν, το ίδιο, βοηθώντας έτσι, εκτός από τους συμπολίτες μας και την Αθήνα μας, περιορίζοντας την περιβαλλοντική επιβάρυνσή της»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Ακρόπολη

Η Ακρόπολη

ΑΕΡΗΔΕΣ - ΠΛΑΚΑ

ΑΕΡΗΔΕΣ - ΠΛΑΚΑ