Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Παραίτηση Κικίλια από ΟΝΑ και Δήμο Αθηναίων

Την παραίτηση του από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου Αθηναίων και του Προέδρου του Οργανισμού Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Αθηναίων ανακοίνωσε σήμερα ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Αττικής κ. Βασίλης Κικίλιας.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Κικίλιας δήλωσε: «Επί τέσσερα χρόνια ως δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων και Πρόεδρος του ΟΝΑ με όλες μου τις δυνάμεις έπραξα το καλύτερο για τους πολίτες και τους νέους της Αθήνας.
Είχα άψογη συνεργασία με τον δήμαρχο Αθηναίων κ. Νικήτα Κακλαμάνη και όλα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου από όποια παράταξη κι αν προέρχονταν. Τους ευχαριστώ όλους από καρδιάς. Ενόψει της μάχης των εκλογών για την Περιφέρεια Αττικής υποβάλλω σήμερα την παραίτηση μου από τις δύο παραπάνω θέσεις. Κοιτάζω μπροστά. Στόχος μου είναι πλέον να αγωνιστώ για την Περιφέρεια Αττικής και τα προβλήματά της.
Καταθέτω την παραίτησή μου και φαντάζομαι ότι το ίδιο θα πράξουν και οι συνυποψήφιοι μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Ακρόπολη

Η Ακρόπολη

ΑΕΡΗΔΕΣ - ΠΛΑΚΑ

ΑΕΡΗΔΕΣ - ΠΛΑΚΑ