Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Δήλωση σοκ Γ. Μπουτάρη: Ναι, είμαι μεγάλος για δήμαρχος!!!

Μεγάλος (σε ηλικία) για δήμαρχος δηλώνει ότι είναι πλέον ο Γιάννης Μπουτάρης. Σε μία αφοπλιστική συνέντευξή του στον "Ταχυδρόμο" με ειλικρίνια τονίζει ότι η ανανέωση που τόσο ανάγκη έχει αυτή η πόλη και η χώρα είναι δουλειά των σαραντάρηδων και όχι της δικής του γενιάς. Δείτε το χαρακτηριστικό στιγμιότυπο της συνέντευξης στον "Ταχυδρόμο", που δόθηκε όμως όχι τις τις τελευταίες ημέρες αλλά στις 16 Απριλίου του 2005. Εκεί λέει επί λέξη:

«Για να είμαι ειλικρινής, αγαπώ αυτή την πόλη και δέχτηκα να συμμετάσχω στο σχήμα που σήμερα αντιπολιτεύεται τη δημοτική αρχή. Όμως στις επόμενες εκλογές δεν θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος. Τις όποιες ικμάδες έχω θα τις αναλώσω στις άλλες μου δραστηριότητες. Άλλωστε είμαι 63 χρόνων. Κακά τα ψέματα. Μια προσπάθεια ανανέωσης δεν μπορεί να ξεκινήσει από εξηνταπεντάρηδες. Πρέπει να ξεκινήσει από σαραντάρηδες».


Ο Γιάννης Μπουτάρης λοιπόν είναι εκείνος ο τύπος του ανθρώπου που το 2005 βρίσκει τον εαυτό του μεγάλο σε ηλικία για τις εκλογές του 2006 αλλά καθόλου μεγάλο, αντίθετα επαρκή και κατάλληλο για τις εκλογές του 2010, οπότε συμπληρώνει τα 68!

Η αλήθεια είναι ότι η σταθερότητα στις απόψεις, που συνήθως προσδίδει κύρος και σοβαρότητα στον πολιτικό αλλά και σε κάθε προσωπικότητα του δημόσιου βίου, δεν είναι ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του κ. Μπουτάρη... 
 
 http://taxalia.blogspot.com/2010/11/blog-post_03.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Ακρόπολη

Η Ακρόπολη

ΑΕΡΗΔΕΣ - ΠΛΑΚΑ

ΑΕΡΗΔΕΣ - ΠΛΑΚΑ